Colorful Boi 2 DLC
Are you ready to push your platforming skills to the absolute limit? DLC brings 30 brutally challenging new levels designed to test your speed, precision, and patience! What’s Inside? 🌀 30 Brand-New Levels – More hazards, more intensity, and more ways to fail (or triumph!). 🎨 New Colorful Worlds – Experience fresh environments that shift and change as you play. 🏆 Leaderboard Support – Compete with players worldwide and prove you’re the fastest. ⏱ Speedrun-Ready Design – Perfect for those who crave the ultimate time-trial challenge. Think you’ve mastered Colorful Boi 2? Think again. Chaos Spectrum is here to break you—or make you a legend.