Alexandria IV
Take to the stars as the commander of the space station Alexandria IV, a place full of danger and strife, be it caused by mercenary aliens or power-hungry corporations. When an ancient secret is revealed on system Groombridge 34, the commander must act with strategy and diplomacy to avoid rupture between factions. In the future, we are not alone.