Age Of Empires II: Deluxe Add-On Bundle
Now it’s time to expand your Age of Empires II experience at a reduced price. The Age of Empires II: Add-On Bundle includes three add-ons including Lords of the West, Dawn of the Dukes and Dynasties of Inda. And now it’s time for the next evolution. Age of Empires II: Definitive Edition is now available across Xbox platforms. Enjoy a new way to play one of the most beloved strategy games on console including optimizations for playing with a controller and new tutorials to get you into the fun quickly. With over 200 hours of gameplay, 35+ civilizations, and 1,000 years of human history, you have endless ways to build your empire and defeat your enemies! Co-Op campaigns allow you and a friend to battle your way to victory together, or you can head online to challenge other players across 9 different game modes in your quest for world domination. This deluxe Add-On bundle, includes: Age of Empires II: Definitive Edition - Lords of the West Battle across Western Europe and the Mediterranean with three new campaigns, and claim victory by means of sheer military might, diplomatic prowess, or through overwhelming economic power! Age of Empires II: Definitive Edition - Dawn of the Dukes Battle your way across Central and Eastern Europe with three new campaigns, overwhelming your opponents with sheer military might and economic productivity or with highly disciplined and technologically innovative armies! Age of Empires II: Definitive Edition - Dynasties of India Battle your way across India with three new campaigns, three diverse India civilizations, and a multitude of new units and buildings, allowing you to conquer your foes with new tactics!