We love our loyal Fight Forever fans! Five new music tracks and 10 new attire options are our way of saying thank you! This content is part of Season Pass 3 which includes: 3 more talents added to the roster, new day and evening beach maps, 33 brand new moves, 42 new skin + attire options, and 11 new music tracks.