Wrecker's Wrath Bundle
Show solidarity with your fellow Wrecker Wranglers while defending yourself against those who carry conflicting fish allegiances! The Wrecker's Wrath Bundle contains the Wrecker Wrangler Costume, Fishing Rod and weapons, along with 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.