Wolfenstein II: The Freedom Chronicles - Episode 0
Pre-order and get The Freedom Chronicles: Episode Zero! Episode Zero introduces you to larger-than-life American heroes Joseph Stallion, Jessica Valiant, and Gerald Wilkins as they fight for liberty, and against Nazi tyranny, in the American Territories! Harness their unique abilities and equip their arsenal of guns as you blast your way through Nazis in this opening DLC mission.