Wind and Weapon Pose Bundle
Use the Wind and Weapon Pose Bundle to salute the dauntless ocean breeze, first by equipping a glorious figurehead dedicated to a mythical horse that soared through the heavens, then presenting your awesome arsenal using a slew of valiant new poses. The Wind and Weapon Pose Bundle contains the Collector's Shining Pegasus Figurehead, the Valiant Weapon Pose Emote, 1000 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.