Warface - Cosa Nostra Pack
Make them an offer they can't refuse! The pack contains: - "Godfather" Desert Eagle pistol - 600 Kredits Kredits are a premium in-game currency in Warface. It allows you to purchase weapons, armor, boosters, consumables and much more.