War Thunder - M60A1 Predator Pack
This pack includes: - M60A1 Predator (Rank 6, USA); - Premium account for 15 days; - 2000 Golden Eagles. The M60A1 Predator is a premium version of the American M60A1 RISE (P) tank, developed under the RISE (Reliability Improvement of Selected Equipment) program, which aimed to improve the vehicle’s reliability and survivability. The M60A1 RISE (P) saw extensive service with both the U.S. Army and the United States Marine Corps, becoming one of the most widespread and long-serving modifications of the M60 series. This version features a unique appearance inspired by U.S. Army M60A1 tanks used during Operation Desert Storm in Kuwait in 1991. The M60A1 Predator is armed with a 105 mm M68 cannon. Its ammunition load includes HEATFS, HESH, APDS, APFSDS and smoke shells. The tank is additionally equipped with smoke grenade launchers and a thermal smoke generation system. All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions and come furnished with all available modifications. Compensation is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!