Vostok 2061
As a fresh graduate of the Earth Aviation Academy, you are assigned to the distant edge of known space. Investigate strange colonist behavior and deal with unknown threats in the ZPDN-A sector. Hone your piloting skills, expand your arsenal, and complete your mission. Also in the game: - Escort and protect cargo ship. - Free colonists. - Enjoy!