Volkswagen Touareg NF 2011 Car Shipment
This car shipment includes the VOLKSWAGEN TOUAREG NF 2011 with all official body colors and exclusive rims. Initially conceived the aim was to create an off-road vehicle that could handle like a sports car. The 2011 Touareg was the most technically innovative VW ever with a 340bhp engine to boot. Basically, this SUV has the works. In-game player level requirements apply to equip car tuning kits.