Void Crew - Calamity Supporter's Pack
You barely survived with the Crew. You stared into the Void. And now the dangers arise with Maximum Calamities. The Calamity Supporter’s Pack is for Ectypes who want to look dangerously stylish while supporting the continued development of Void Crew and the co-op chaos. Suit up with exclusive cosmetic rewards forged somewhere between experimental science, poor judgment, and complete cosmic collapse. INCLUDES: EXCLUSIVE JETPACK - Calamity Angel Jetpack - Calamity Angel 'Wings' EXCLUSIVE HELMETS - Singularity Mind - Void Mentality - Void Drifter ARMOR & EQUIPMENT - Calamity Engine Chestpiece - Calamity Shoulderguards ARMOR PATTERNS - Grain - Rusted COLOR SCHEMES - Anodized - Copperclad - Golden Void - METEM Morality FACE PROJECTIONS - Bomba - Collapse - Hot Fire Whether you’re repairing hull breaches under heavy fire, drifting helplessly through space, or accidentally overloading something extremely expensive, you might as well look incredible doing it. Important note: By buying this DLC, you are first and foremost showing your support for the game and for us, the developers behind it. The cosmetic content is really just our way of saying thank you for playing and supporting! METEM PRESERVE YOU!