Vagrus - The Riven Realms Ruinous Supporter Pack
This pack is primarily a way to support our small team, helping us to continue creating stories and games set in the Riven Realms. If you enjoy our content and want to see it expand, this is a great way to endorse the effort. As a token of our gratitude for the support, this pack unlocks a single alternative appearance for all Companions* in the game (unique to each Companion). These cosmetics are purely visual, do not alter gameplay in any way, and do not represent “canon” looks for the characters. Instead, they are cool alternatives themed around the At the Heart of Ruin DLC’s content and factions.