Unsolved Riddles
Once again prove your mettle as a talented detective - solve three different cases, save your friends and yourself! - 9 Clues: The Secret of Serpent Creek - Rescue your friend from the hands of evil and madness! - Ghost Files 2: Memory of a Crime - Put together the key to the mystery - the lost memories! - Noir Chronicles: City of Crime - Follow the love affair and discover its deadly consequences!"