Under Par Golf Architect - Supporter Pack
Show your love for the studio and deck out your course with the Supporter Pack. This DLC is a tribute to the history of Broken Arms Games, bringing iconic elements from our past titles directly into your architectural toolkit. The Collection Includes: The Midas Touch: Rule the greens with an exclusive Gold Vehicle Skin for your course transport. Studio Landmarks: Place the majestic Broken Arms Games Logo Statue or customize your fairways with Hundred Days billboards to give your course a professional, branded look. The Architect’s Wardrobe: A massive haul of fresh threads for both male and female avatars: The Essentials: Under Par Golf Architect branded caps, t-shirts, and sweatshirts. Legacy Tees: Iconic shirts featuring designs from Hundred Days, Atomine, and Family Resemblance (Coffee). Pro Gear: Complete your look with a premium new golf bag and a pair of designer golf shoes. Why Support? This pack is designed for the fans who have been with us since the beginning. Whether you’re a vineyard mogul from Hundred Days or a twin-stick veteran from Atomine, these items let you bring a piece of that journey to the golf course. Architect's Note: These cosmetic items are purely aesthetic, but the gold vehicle skin is guaranteed to make your rivals look twice.