Ultimate Point Bundle
The Ultimate Value Bundle! This exclusive Ultimate Point Bundle comes packed with a whopping 900 points along with rare prestige items that can accelerate your character's growth faster than ever before! Don't let this one-time opportunity pass you by! This exclusive package includes: - 900 Points - Intensive Manual x1 - Selectable Growth Box Ticket x15 **If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. **Items from this package are sent to your message box immediately upon purchase.