Tycoon Bundle
The Amazing American Circus was recently released (September 2021) while Crossroads Inn is one of Klabater's long-sellers (originally released in October 2019). Immerse yourself in two different, yet equally engaging settings. Whether you choose to be an innkeeper in a fantasy tavern or a manager of the run-down 19th-century circus, you will surely take part in a great adventure! ABOUT CROSSROADS INN Crossroads Inn is a real-time management sim set in an original fantasy world of Delcrys. Build and manage your tavern, make visiting adventurers happy, and make your services famous all over the land. ABOUT THE AMAZING AMERICAN CIRCUS Roll up and play a deck building game like no other! Gather weird and wonderful performers, amaze audiences, explore Gilded Age America, and transform your run down circus into an entertainment empire. Play your cards right and you could claim the crown of greatest showman from P.T. Barnum himself!