True Survivors Bundle
Jump into Dying Light franchise with the latest bundle encompassing both installments. The bundle contains: Dying Light: Enhanced Edition The game whose uncompromising approach to gameplay set new standards for first-person zombie games. Dying Light: Enhanced Edition is all you need to start your adventure in the post-apocalyptic world ruled by zombies. Featuring an expansion with the buggy—your new ride, an additional game mode, two extra quarantine zones, and two bundles, it takes the gameplay experience to a brand new level. Dying Light 2 Stay Human Get ready for an adventure filled with open world activities, the electrifying colors of the modern dark ages where your actions will affect the future of The City. Determine the balance of power with your choices amid the growing conflict and forge your own experience! Use 200+ weapons, 20+ weapon mods, and dozens of power moves to learn, practice, and master. Show no mercy, for it will not be shown to you.