Trophy
Trophy is a brand-new action platformer created for original 8-Bit cartridge and now available on Xbox! Take control of the robot Trophy in this exciting new homebrew game. As Trophy, you must navigate challenging environmental obstacles and terrain, such as water, snow, moving platforms, and even zero gravity. Collect power-ups and upgrade Trophy's health and weapon systems, all while battling enemies throughout the levels. Save the peaceful planet of Gearus 9 from the evil machinations of Lord Q as you run, jump, and blast your way to victory. Collect hidden power-ups along the way and defeat some of the largest bosses ever seen on the NES!