This add-on is only available for players on Xbox Series X/S and PC. Please Note: You must own Train Sim World 5: Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg and the Expert DB BR 101 & IC Steuerwagen, which are available as separate purchases, in order to play this add-on. Return to the Expert DB BR 101 in Train Sim World and put your skills to the test on Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg in a dedicated Expert Gameplay Pack from TSG! The Expert DB BR 101 delivered the ultimate in-depth simulation experience for IC traffic in Train Sim World for use on routes throughout Germany and beyond such as Salzburg - Rosenheim, Pfälzische Ludwigsbahn and more. In this Gameplay Pack, a comprehensive expansion of Expert 101 experiences is up for grabs. Accelerate to a faster pace on Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg in a suite of new scenarios and an authentic timetable which are designed from the ground up to further test your mettle. In the scenarios, look for unique details such as voiceovers, in-cab written orders and scenery alterations! Experience the route as it was in 2018 with the new timetable featuring additional IC services and expanded traffic.