Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 4 Compatible: ScotRail Express which is available as a separate purchase. The commuter lines between Scotland’s 2 primary cities are bustling and frequent. As important as the operation of trains is the upkeep of the line, track must be kept in good condition and backup options needed should anything untoward occur. Embark on the task of shifting hefty ballast trains along the Edinburgh - Glasgow line in preparation for day-to-day engineering works and face typical Scottish weather as you drag Class 385s on delivery and rescue runs. Included for the task is the Class 66, which comes in 2 brand new liveries: Direct Rail Services blue, and Ocean Network Express magenta! Face new challenges and new types of services on Scotland’s principal inter-city mainline with Rivet Games’ Engineering Express Pack!