Trailmakers: Supporter Pack
This bundle includes: - The Hat Pack - Skin Pack - Skin Pack 2 Aside from the content in the two packs, this bundle also earns you our eternal gratitude for supporting us. Purchasing this bundle supports the development of Trailmakers and future games from Flashbulb. Thanks for the support :)