Totally Accurate Battle Simulator
Be the leader of red and blue wobblers from ancient lands, spooky places and fantasy worlds. Watch them fight in simulations made with the wobbliest physics system ever created. When you grow tired of the 100+ wobblers at your disposal you can make new ones in the unit creator. You can also send your wobblers to fight your friends or strangers in online multiplayer!