Toro
Toro, is the first bullfighting simulator game, that will challenge your skills, reflex and fast reactions interacting with 500kg bulls. You will be able to face the bravest bulls in the most famous bullrings worldwide, and become a number one bullfighter In an exciting and fun way, Toro offers the possibility to get in front of the most dangerous bulls and complete a stylish performance with the wide variety of passes that are available for each round Face the bull, combine different passes correctly executed to enrage the bull and do it with style to get the support of the demanding spectators and get the highest score.