Top Racer Customs
The nostalgia of the tracks is back with even more excitement! The classic Top Racer Collection, which brings together four legendary racing games from the 90s, now receives brand-new content: the Top Racer Customs DLC. For the first time in the history of the franchise, players can customize their cars in Top Racer 1, not only visually, creating a unique style for each machine, but also in performance, adjusting speed, acceleration, nitro power, and fuel capacity. And it doesn’t stop there: customized cars can be shared with other players. Who will be able to create the ultimate machine? This is your chance to build the perfect car for every track and challenge friends and rivals in adrenaline-fueled races. On top of that, four brand-new cars are making their debut exclusively in Top Racer 1, all inspired by iconic models from the 80s and 90s that left their mark on the roads of that era. A heartfelt tribute to retro car culture and to the passionate fans who made Top Racer a timeless success.