The Welcome Pack includes: - A 1200 R6 Credits Pack - A 7-day Renown Booster - The exclusive Jäger Steadfast Bundle (includes a unique uniform, headgear, charm, and weapon skin) R6 Credits are an in-game currency that can be spent in Rainbow Six Siege. They can be used to purchase in-game items such as Renown Boosters, customization items such as weapon skins, charms, uniforms or Elite Skins or they can also unlock operators. This item is limited to a one-time purchase per account.