Tom Clancy’s Rainbow Six Siege 600 R6 Credits
Contains 600 in-game Credits for Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. R6 Credits are an in-game currency that can be used to obtain in-game content such as the seasonal Battle Pass, new operators, and cosmetic items for weapons and operators. Purchase higher denomination Credit packs for more value.