The quickest way to get up-to-speed on your Pilot certification! The Jump Start Pack will get you into the fight faster by immediately unlocking all Titans and Pilot Tacticals. The pack also includes 500 tokens to unlock loadouts and cosmetics of your choice, as well as 10 2x XP tokens to double-up on the XP you earn through matches. The Jump Start Pack also includes the custom-designed Underground Warpaint for the R-201 Carbine to make sure you’re looking good out on the Frontier!