The Rumble Fish - Complete Pack
A bundle pack of The Rumble Fish + and The Rumble Fish 2 games. The bundle will also include three additional characters for The Rumble FIsh 2. Additional characters can be purchased separately, so please be wary of purchasing the same character multiple times. A legendary arcade game developed by Dimps in 2005. This fighting game gained popularity for its smooth visuals powered by S.M.A as well as the high level of strategy driven by its 2-gauges system. And with the addition of new current-gen features it's even easier to play. - The Story: It is the end of the 20th century... A large-scale natural disaster struck the eastern area of a nation. It wiped out the financial sector and resulted in a staggering loss of life. At the dawn of the 21st century, the conglomerate PROBE-NEXUS, commonly known as Probe, began reconstruction efforts in that eastern area. Colossal capital and cutting-edge technology was poured into rebuilding it. Skyscrapers that put the old high-rises to shame along with the world's biggest shopping mall and recreational facilities. This was the dazzling birth of a symbol for the new century. It was christened Zone Prime. And now, in an undeveloped sector of its western block, there was an area known as the slums... - Additional Characters: ・Greed A survivor of the illegal fighting organization "Valor". He joined the tournament "F.F.S." again in order to fight against a yet-to-be-seen strong fighter. ・Hazama A new president of the PROBE-NEXUS, ostensibly to support the new chairman, Beatrice. But behind the scenes, he is working in the dark to extend his own power. ・Beatrice A granddaughter of Mr. Brad. And after his retirement, she succeeded him as Chairman of PROBE-NEXUS. Despite of her beauty, she has an extremely cold personality inside.