The Dark Pictures Anthology: Little Hope - Curator's Cut
The Curator's cut features new scenes playable from the other characters' perspective giving the player brand new choices and decisions to make and an alternative view of the game with a different set of consequences The Curator's cut is only available once you have completed the main story.