The Council - Season Pass
The Season Pass grants you access to episodes 2 to 5. The Council is an episodic game like no other. The game delivers a fresh take on the Narrative Adventure, where your choices and character growth truly matter. Make hard-hitting decisions, develop an array of skills and directly impact how the story unfolds. With permanent, long-lasting consequences, there is no going back. The Council begins in 1793. Take the role of secret society member Louis de Richet after his invitation to a private island off the shores of England. Joining him are a number of high profile guests, including Napoleon Bonaparte and George Washington. The strange nature of this reception goes beyond the prestigious guests – Richet’s mother has gone missing on the island, while each of the colorful cast has their own hidden agendas.