The Broettes Character Pack
Grab 'The Broettes Character Pack', featuring a hit squad of frightning fiesty females set to wreak havoc throughout Rokheim! Jet, Lita, Patti and Nyx are a fearsome foursome, hell bent on restoring the long rock stars of old! As part of the 'The Broettes Character Pack' you’ll also get access to ‘The Marauder Helmet Pack’ featuring a range of totally awesome helmets to trick out your Bros and Broettes including The Road Warrior, The Buzzsaw, The Stinger or the Traffic Cone (everyone loves wearing a traffic cone on their head - right!)