The Ascent
The Ascent is a solo and co-op Action-shooter RPG, set on Veles, a packed cyberpunk world. Welcome to The Ascent Group arcology, a corporate-run metropolis stretching high into the sky and filled with creatures from all over the galaxy. You play as a worker, enslaved by the company that owns you and everyone else in your district. One day, you are suddenly caught in a vortex of catastrophic events: The Ascent Group shuts down for unknown reasons and the survival of your district is threatened. You must take up arms and embark on a new mission to find out what started it all.