TEKKEN 8 - Lidia Sobieska
Warrior Prime Minister Lidia Sobieska joins the tournament! Lidia is not only a world-class karate champion, but also one of the political world's most passionate foodies. Osu! Lidia will show you what she can do in TEKKEN 8 for the people of Poland. Content: - Lidia Sobieska as a playable character *This DLC is also available in the Deluxe Edition, Ultimate Edition, and Deluxe Edition Upgrade Pack products. Be careful of duplicate purchases.