TEKKEN 7 - Ultimate Edition
Purchase TEKKEN 7 - Ultimate Edition and get the most complete experience from TEKKEN 7! This edition includes the full TEKKEN 7 game, all additional content eligible to Season Passes 1 & 2, the playable character Eliza, the TAIKO NO TATSUJIN Pack, and the Artist Collaboration Character Panel Set. THE BEST FIGHTS ARE PERSONAL Raise your fists and get ready for the ultimate battle on the next generation of home consoles. Powered by the Unreal Engine 4, the storied fighting franchise returns for another round in TEKKEN 7. With the faithful 3D battle system and gameplay intact, TEKKEN 7 takes the franchise to the next level with photo-realistic graphics and new and innovative features and fighting mechanics. TEKKEN 7 resurrects the attitude, competitiveness and showmanship rooted in its arcade DNA to provide the ultimate fighting game experience.