TEKKEN 6 SAMURAI PACK
The downloadable content pack includes an official Cardboard Tube Samurai outfit designed by Penny Arcade exclusively for Yoshimitsu. Turn the legendary samurai into the dual-cardboard-tube-wielding warrior as featured in TEKKEN 6! The pack also includes limited edition Samurai Battle Banners with which you may customize each of the 40 fighters in TEKKEN 6. Transform your favorite characters with the Samurai Pack and show-off your supremacy online!