Tactical Warfare Bundle
This bundle contains FRONT MISSION 1st: Remake & FRONT MISSION 2: Remake FRONT MISSION 1st: Remake - An immersive, tactical turn-based RPG, placing you in command of the awe-inspiring Wanzers, powerful military machines. Assume the role of valiant pilots navigating treacherous battlefields, where the true realities of war come alive with every strategic maneuver. With a meticulously crafted narrative that surprises at every turn, the game showcases an extensive combat and battle system. Enjoy all these features through refreshed graphics and a reorchestrated soundtrack, elevating the gaming experience of the classic Front Mission series. FRONT MISSION 2: Remake - A blend of intense strategy with a deep and involved storyline. 12 years have passed since the second Huffman conflict. The impoverished People's Republic of Alordesh has been suffering a severe economic decline ever since the war ended. In June 2102, soldiers of the Alordesh Army rise up and, led by Ven Mackarge, declare independence from the O.C.U. FRONT MISSION 2: Remake preserves the mature story, strategic turn-based combat, and Wanzer customization options of the original. Enjoy the revitalized classic with updated visuals and new features and enhancements.