SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Prism Heart Costume Set
Additional customization skin usable for select characters. Prism Heart Costume Set includes: - Prism Heart Cap - Prism Heart Dress *Costumes and decorations can be equipped on the SKIN tab of the CUSTOMIZE screen, which will be available after clearing Story > Chapter 1 > Quest 1.