Sweet Survivors: Spooky DLC
In this spooky DLC, things are about to get a little… scary. Unlock: - A brand-new haunted level! - Meet the mysterious new character "Ophelia"! - Discover a magical new toy, the enchanted "Book"! - Serve up the strong, dark "Robusta" coffee! - Face a new horde of unique spooky cats! No café is too spooky when there’s a swarm of needy, ghostly kitties around! Can you keep them at bay and save the café?