Sweet Survivors: Fancy DLC
In this elegant DLC, things are about to get a little… refined. Unlock: - A brand-new fancy level! - Meet the stylish new character, "James"! - Discover a delicious new toy, "Cat Food"! - Serve the exclusive and rich "Kopi Luwak" coffee! - Face a new horde of unique, classy cats! No café is too fancy when there’s a swarm of needy, high-class kitties around! Can you keep the elegance intact and save the café?