Super Cute Texture Pack
The Super Cute Texture Pack lets you create a cheerful world full of the cutest and cuddliest mobs! Bouncing bunnies, ultra-adorable unicorns, brilliant bumblebees and, er, burgers? Yes, burgers! Even the squid will make you Squeee! This texture pack comes with 15 skins! Only available for Minecraft (2017), not compatible with Minecraft: Xbox One Edition (2014).