Stellaris: Humanoids Species Pack
Stellaris: Humanoids Species Pack adds new cosmetic options to Stellaris including portraits, music, and a humanoid ship class, giving players a wide variety of choices for their species that are closer to home – or at least closer to our home galaxy. Features: HUMAN RESOURCES - Humanoids Species Pack features ten new portraits for players who wish to forge their path among the stars as an irrepressible somewhat human-like race. TRAVEL IN STYLE - Humanoids, the most-played phenotype, now has its own unique ship models and ship class, inspired by the classics of Western science fiction. MUSIC TO OUR EARS - The pack will also include three music tracks, remixed by at least one human, and will also add three new voiceover sets for digital advisor VIR that will hopefully humanize him at last.