Stellaris: Console Edition - Starter Edition
Embark on Your Galactic Adventure with the Stellaris: Starter Edition Set course for the stars and begin your journey into the vast unknown! The Stellaris: Starter Edition is crafted to guide you through your first steps in the Stellaris universe, giving you the tools to explore, expand, and conquer as you build your interstellar empire. Whether aiming for peaceful exploration or galactic domination, this pack equips you with the best DLCs to ensure success across the stars. What’s Included: Stellaris: Utopia Unlock the full potential of your empire with this expansion focused on the evolution of society. Whether you're building mega-structures or ascending to a higher plane of existence, Utopia helps you create a future that’s as bright as the stars themselves. - Control a Hive Mind, a society that acts as one unit - Build towering megastructures that reshape the galaxy - Embrace the ascension paths: Biological Mastery, Cybernetic Augmentation, Synthetic Evolution, or Psionic Awakening - Foster harmony or exert control over your empire’s development Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack Take command of a Machine Empire and reshape the galaxy in your own image. Will you lead your mechanical creations to peaceful coexistence, or will the rise of synthetic life spell the end for organics? - Play as a Machine Empire with unique gameplay mechanics - Experience the captivating story of the synthetic uprising - Explore new events and challenges tailored to the rise of AI The Stellaris: Starter Edition is your gateway to a universe filled with endless possibilities. Whether you're a first-time player or a seasoned strategist, these expansions will help you navigate the cosmos, evolve your empire, and perhaps even conquer the galaxy.