STEEP Winterfest Pack
Dress up for the craziest party in the Steep Alps! Shred the mountain with a brand new sport, customize your style with fun and crazy outfits, and get ready to test your skill in Winterfest’s insane exclusive challenges! FEATURES: - 1 new sport : the Winter Sled, a new cool way to go down the slopes – accessible on the whole world map - New exclusive Challenges to complete and become the king of Winterfest ! - New exclusive crazy costumes and customization items”