Spyker C8 Aileron Car Shipment
This car shipment includes the SPYKER C8 AILERON with all official body colors, exclusive rims and an exclusive sticker. For a touch of Dutch speed, the Spyker C8 provides off the wall performance in an alternative package. The Aileron is the most recent model, with new bodywork and a higher top speed. For lightning quick performance, the Spyker C8 will perform valiantly. In-game player level requirements apply to equip car tuning kits.