Spiral Demo
Spiral is a third-person narratively driven exploration game sharing a poetic vision of cognitive degeneration seen from the inside. It tells the story of Bernard, a man who wishes goodbye one last time to the memories that built him from his early childhood to who he is today. You accompany him on this journey, bearing witness to his life and remembering for him as his mind slowly unravels into the void.