SpellForce III Reforced: Complete Edition
The SpellForce III - Reforced Complete Edition offers over 60 hours spanned over 3 story campaigns. It consists of: SpellForce III Reforced SpellForce III Reforced: Soul Harvest SpellForce III Reforced: Fallen God It is the year 518. The rebellion of the renegade mages, known as the Mage Wars, has been quashed by the Crown. However, it was a Pyrrhic victory: Whole regions have fallen into anarchy, refugees roam the lands in search of shelter, and a mysterious, deadly plague called the “Bloodburn” has arisen and is spreading rapidly. Soul Harvest: Three years after the Purity Wars, Nortander is on the cusp of a new era. However, things aren’t as peaceful as they seem – when the Queen calls you, a disgraced General, back to your homeland, you’re plunged in a war on many fronts.. Fallen God: Your dwindling, nomadic tribe of trolls has just one goal: survival. Plagued by vicious poachers for your precious tusks and weakened by disease, hope is almost lost - until an enigmatic Elven stranger offers you, the young chieftain Akrog, a path to salvation: you must resurrect a fallen god.