Speed Car Pack
This pack includes 3 new cars: Saleen S7 Twin-Turbo, Mercedes-Benz C 63 AMG Coupé Black Series, Alfa Romeo 4C, official liveries and a set of exclusive cosmetic parts. In-game player level requirements apply to equip car tuning kits. Add the best of Europe, Japan & the United States of America to your car collection with this new bundle. Check out the Saleen S7, America’s first super-car with its unique body design to glue itself to the road! In its aggressive Black Series version, the C 63 AMG is tuned with crazy aerodynamics and even more power to cruise with style! The Alfa Romeo 4C is a pocket rocket that inherits the looks of the 8C and despite only packing four cylinders, it can still hit 160mph!