Space Engineers: Heavy Industry Pack
Space Engineers “Heavy Industry” pack includes Large Magnetic plate, Beam Blocks, Industrial conveyor pipes, Conveyor Pipe Cap, Cylindrical Column, Vertical button panel, Large Hydrogen Tank Reskin, Large Cargo Container Reskin, Industrial Refinery, Industrial Assembler, Industrial Hydrogen Thrusters and Hazard pattern armor skin. This content is not “pay to win” and the owner of the package has no advantage against other players. If you decide not to purchase the Heavy Industry pack, but you want to play with friends or other players who did buy Heavy Industry pack, you will still be able to join a multiplayer game or server with them and participate. Large Magnetic plate A truly massive large grid magnetic plate (3x3x2), and a small grid version. Big enough to accommodate the largest jobs. Beam Blocks A collection of industrial style beams for structural support and exterior decoration. The Industrial beam, 10 variants in both large and small grids. Industrial conveyor pipes A departure from the classic, angular conveyor design. The industrial conveyor pipe, provided in 7 variants for large grids. Conveyor Pipe Cap Decorative rounded pipe caps added to the Heavy Industry Pack. Cylindrical Column A new column, offered in both small and large variants, designed to reinforce your starbase, starship, or underground fortress. Vertical button panel Big, red, button. Space saving design for industrial application; three buttons, vertically aligned. Large Hydrogen Tank Reskin Striking spherical design, high pressure hydrogen storage tank. Large Cargo Container Reskin A new, rugged, industrial style cargo container for all of your shipping and storage needs. Industrial Refinery A new, highly accessible version of the refinery. Industrial Assembler A new, highly accessible version of the assembler. Industrial Hydrogen Thrusters A community request now made reality. The much anticipated Hydrogen Thruster variant! Provided in both large and small grid variants. Hazard pattern armor skin Beware, Danger, Caution. A hazard skin for all of your industrial creations.