Solid Void Art Nonograms
A great collection of nonograms! Uncover art hidden within puzzles! Have fun and exercise your brain! Solid Void combines classic nonogram puzzles with pentomino-like jigsaws. Uncover the art bits hidden in nonograms and finish them in the other puzzle style to see beautiful artwork! Solid Void delivers hours of relaxing but also challenging gameplay. Whether you're a nonogram veteran or a newbie, the game is well-balanced and you'll surely enjoy your time spent on solving the puzzles. Bring beautiful art to life and master Solid Void!